slechte zaak was hier in april 2009 met 2 personen, betaalde € 16 en schrijft: Een bedrijf waar NIEMAND iets snapt van klantvriendelijkheid of service. Men doet maar wat als een stelletje kippen zonder kop. Vandaag 45 minuten gewacht op twee simpele broodjes. Bij de vraag om dan de drank van het huis te krijgen ter compensatie werd door de eigenaar dit afgewimpeld met \"er gaat wel eens wat mis\" en \"het meisje is net nieuw hier\", dit terwijl hijzelf degene was die de bestelling kwam opnemen. Lekker professioneel, je medewerkers voor schut zetten op een vol terras. De rekening was €16, de drankjes €6, had hij die €6 ter compensatie ons gegund als service voor het lange wachten, had hij wellicht nog klanten behouden, nu is New Dutch ze kwijt, net als hun naam! Wij gaan hier nooit meer komen en zullen ook iedereen dit afraden te doen. Het eten is niet bijzonder en de sfeer laat te wensen over. Maar bovenal de kinderachtige onprofessionele klantonvriendelijke houding tegenover klanten doet ons niets anders concluderen dan dat deze mensen maar een ander vak moeten kiezen, want dit vak snappen ze niet! Slimme PR, new Dutch, helaas komt er geen volgende keer! Cijfer: 1